Dacă promovați un produs pe cont propriu, veți investi mult timp și efort care s-ar putea să nu dau roade. Fără competențe profesionale sau un specialist în stat, există o mare probabilitate de a obține un procent mare de refuzuri.

Cea mai bună soluție este implicarea unui intermediar. Mulți oameni folosesc rețelele CPA, deoarece aceasta este o oportunitate de a deschide volume mari de trafic de calitate. În același timp, plătiți pentru rezultatele generării de clienți potențiali, și nu pentru munca pentru a le obține.

Citiți mai multe despre ce este promovarea CPA și cum să o organizați în acest articol.

Arbitrajul de trafic

Un arbitraj (afiliat, reclamă) este cineva care promovează produsul unei companii contra cost. Sarcinile lui:

  • Investi fonduri propriiîn atragerea de lead-uri. Acest lucru este benefic pentru ambele părți: agentul de publicitate nu cheltuiește un ban înainte de a primi un lead, iar specialistul câștigă bani pentru fiecare conversie;
  • Găsiți utilizatori care sunt interesați de un produs/serviciu - cumpărați trafic pe schimb sau generați-l singur;
  • Creați reclame cu conversie ridicată. Formularea reclamelor este la discreția lui.

Iată cum arată formula pentru câștigarea unui arbitru:

Profit = (Costul de achiziție/achiziție) - (Suma de revânzare).

Să spunem creatorul aplicatie de mobil caută să implice publicul. Acțiunea țintă la care motivează este decorul. Conform programului de afiliere, pentru fiecare utilizator nou, acesta plătește afiliatului o sumă fixă.

Diagrama modelului CPA

Modelul CPA (cost per acțiune) reflectă principiul arbitrajului.

Sinonime: marketing afiliat, marketing afiliat.

Poți interacționa direct cu afiliatul, dar există pericolul înșelăciunii: atât pentru tine, cât și pentru el. Este mai bine să cooperezi prin intermediari - rețele CPA (sunt și programe de afiliere, rețele). Aceștia iau un comision din conversie - 0,3-2,0$ din recompensă. Aceasta garantează puritatea tranzacției și îndeplinirea obligațiilor reciproce ale părților.

Rețelele includ sute de oferte grupate pe categorii.

Iată cum arată lanțul de interacțiune:

  • Agentul de publicitate plasează o ofertă într-un program de afiliere (o ofertă înseamnă o ofertă comercială pentru un produs sau serviciu);
  • Webmasterul selectează o ofertă, primește un link unic către pagina produsului;
  • Își înființează publicitate pe cheltuiala sa: căutare, afișare etc.;
  • Utilizatorii urmăresc reclamele cu un link de afiliat;
  • Webmasterul câștigă o sumă fixă ​​pentru fiecare conversie.

Arbitri / Reclame

Aceștia sunt webmasteri - freelanceri sau agenții de marketing care:

Agenții de publicitate

Mai des se utilizează promovarea CPA:

  • Magazine pe internet;
  • Servicii on-line;
  • Jocuri online;
  • bănci;
  • Creatori de produse informatice etc.

Ei nu plătesc pe clic, ci pe conversie. Nu contează de unde vine traficul, principalul lucru este executarea apelului la acțiune.

Oportunitati

Aceștia sunt utilizatorii care merg pe site și efectuează acțiunea țintă:

  • Cumpărare;
  • Subscriptie la stiri;
  • Înregistrarea și completarea unui profil;
  • Comandați o consultație online;
  • Cerere online (pentru un împrumut, card bancar etc.);
  • Descărcarea oricăror materiale;
  • Vizitarea unei anumite pagini a site-ului;
  • Vizualizați catalogul, lista de prețuri sau videoclipul.

Specifice offline

Rețelele CPA sunt potrivite atât pentru afacerile online, cât și pentru cele offline: spălătorii, pizzerii, quest rooms, agenții imobiliare, microcredite și tot așa.

Este mai ușor și mai rapid să vă înscrieți pentru o manichiură folosind câteva câmpuri de formular decât prin telefon. Principalul lucru este că compania inspiră încredere și oferă servicii clienților de înaltă calitate.

Promovarea unei companii offline este o chestiune diferită de un magazin online. Care e siretlicul?

  • Tarife mari pe site-uri mari pentru companii mici.
  • Un lanț lung de la primul contact până la rezultat: completarea unui chestionar, alegerea unui produs, data și ora unei vizite, un specialist.
  • Așteptările financiare ale webmasterului. Comparați: dacă într-un magazin online este de 5-10%, în domeniul serviciilor reale tarifele urcă la 25%.

Pentru ca specialiștii să găsească clienți promițători, legați plata de cost - este mai profitabil pentru ei să atragă un public cu un cec ridicat.

Webmasterul își investește banii și vrea să-i recupereze mai repede. Prin urmare, scurtați procesul de plată la 1-2 săptămâni.

Formate de promovare CPA

teasers-uri

Astfel de mesaje sunt postate pe site-uri cu un număr mare de vizitatori: portaluri de știri și sport, forumuri, site-uri de întâlniri etc. Pentru a face acest lucru, afiliatul cumpără trafic prin rețele speciale de teaser.

În acest exemplu, veți observa și imobile și mașini. Produsele cu o verificare mai mare sunt mai degrabă o excepție de la regulă:


Aceasta nu este cea mai bună soluție pentru blocurile teaser, așa că se găsesc pe site-uri punctuale pentru un public mai restrâns.

Anunțuri text-imagine în Rețeaua de display Google și YAN

De obicei, acestea sunt reclame interesante cu un minim de informații despre produs:

Bannere



Faceți clic pe sub / Pop-under

Utilizatorul intră pe site - citește știrile, descarcă muzică etc. - și apare o pagină cu mesaj într-o filă nouă. De exemplu, o ofertă de a juca într-un cazinou sau de a cumpăra produse cosmetice naturale organice. Sau câștigați bani cu opțiuni binare:


Recepția atrage aproximativ 40% dintre vizitatori. Dar conversia medie este de numai 0,05%. Prin urmare, este mai degrabă pentru servicii simple și ușor de înțeles - cum ar fi închirierea de mașini:


Ferestre pop-up



Acestea furnizează aproximativ 5% din traficul CPA total, dar conversia este scăzută - 0,05%. Potrivit ca canal suplimentar.

Plasări de publicitate

uşile

Ușile concurează pentru vizitatori cu site-uri tematice.


Este normal ca pe o pagina sa apara oferte de magazine de imbracaminte pentru copii, restaurante si frizerii in acelasi timp. Canalul conduce până la 10% din trafic și de la 4% conversie în vânzări.

Pentru serviciile complexe (de exemplu, cele legale), ușile nu sunt o opțiune. Potențialii clienți doresc informatii detaliate despre specialist și firmă. Un webmaster rar va prelua conținut.

Servicii cu cupoane

Site-uri care oferă coduri promoționale pentru reducere.



Servicii de cashback

Aceste site-uri returnează clientului o parte din suma comenzii.


Acest instrument este mai profitabil decât cupoanele, deoarece banii sunt returnați nu de companie, ci de serviciu. Cooperați cu cei care explică acest lucru utilizatorilor, astfel încât să nu fiți acuzat de suprapreț.

Obțineți până la 30% din trafic din rețelele CPA.

Publicitate în rețelele sociale


Această tehnică este potrivită pentru afaceri online:

Și, de asemenea, pentru offline, deoarece vă permite să descrieți în detaliu serviciile și rezultatele:

Care ar trebui să fie pagina de destinație pentru traficul CPA



Promoțiile, reducerile, cadourile funcționează bine:


  • Excludeți traficul din propriile campanii contextuale din ofertă. Webmasterii luptă pentru poziții înalte în căutarea unui brand pe bază de licitație, ceea ce crește costul pe clic.
  • Dacă sunteți nou, contactați mai multe rețele pentru a afla dacă sunt interesate de ofertă și pentru a clarifica cerințele agenților de publicitate.

Cum să alegi o rețea CPA

Pentru a nu greși în alegerea unei rețele CPA, decideți mai întâi asupra unui subiect, dacă este necesar. Fiecare rețea se concentrează pe un segment specific: finanțe, magazine online, bunuri fizice, mobil, jocuri. Explorează lista cu ofertele ei și cu ofertele speciale cataloage pe tema rețelelor CPA.

Aflați care este lider pe piață pe un subiect potrivit, de exemplu, folosind TOP pe AdvanceTS(lista este disponibilă după înregistrarea în serviciu).

Pentru a evalua rețeaua, uitați-vă și la:

  • Numărul de oferte lansate. Dacă sunt mai mult de 20 și sunt de la diferiți agenți de publicitate, acesta este un semn bun.
  • Numărul de agenți de publicitate și webmasteri - cu cât sunt mai mulți, cu atât sunt mai mari șansele de promovare rapidă.
  • nivelul de publicitate. Cât de des sunt prezente rețelele la conferințe privind arbitrajul de trafic etc.
  • reputatie. Studiați recenziile agenților de publicitate și ale webmasterilor de pe site-uri web http://cpainform.ru/networks, http://avf.biz/, http://actualtraffic.ru/partner/.

Beneficii CPA

  • Plătești doar pentru ceea ce vrei. Acest lucru vă ajută să vă planificați marketingul mai precis și să vă economisiți bugetul.
  • Interesul webmasterului pentru dezvoltarea sursei: respectarea cerințelor motoarelor de căutare; conținut util; conversia paginilor de destinație etc.
  • Spre deosebire de SEO și PPC, nu riști să irosești bani: profiturile în primul rând, costurile în al doilea rând.
  • Nu este nevoie să căutați site-uri, să cunoașteți Yandex.Direct și alte servicii. Sarcina este să găsești o rețea, totul este făcut de un afiliat.

În loc de o concluzie

Promovarea CPA funcționează cel mai bine pentru comerțul electronic și aplicațiile mobile.

De asemenea, rețineți că un model pay-per-action este eficient dacă produsul este simplu și cunoscut, iar prețul nu este mai mare decât cel al concurenților.

Conversii mari pentru tine!

Bună seara dragi prieteni! Scopul acestei postări este să vă deschidă ochii asupra CPA, asupra perspectivelor care vă așteaptă și să explice cum funcționează această bucătărie foarte „delicioasă”.

Marketing CPA este o afacere afiliată care plătește pentru acțiunile persoanelor pe care le recomandați. Acțiunile pot fi diferite: înregistrări, abonamente prin e-mail, achiziții și așa mai departe. Bani serioși se învârt aici, iar intrarea în afacerea CPA este încă ușoară.

Piața internă din acest segment se află într-o etapă de creștere activă, așa că dacă intri aici chiar acum, vei avea șansa de a fi promovat și de a primi sute de mii de ruble rusești în fiecare lună. Când piața de afaceri CPA se va stabiliza, va fi aproape imposibil ca un începător să se stabilească aici, deoarece vor fi necesare bugete foarte mari pentru a intra. Acum puteți începe cu 1000 - 3000 de ruble.

Cât vei primi? Vom vedea. De exemplu, pentru 1 înregistrare, un site sau o companie care utilizează strategia de marketing CPA este gata să plătească aproximativ 0,5-1 USD, iar în unele zone - 2 sau mai mult. Lucruri mărunte? Dar dacă atrageți 1000 de astfel de înregistrări într-o lună (acest lucru este destul de realist dacă faceți publicitate pe site-uri cu un public țintă)? 1.000 USD (medie) minus costurile de publicitate 200-300 USD (totul este individual, depinde de succesul campaniei de publicitate, de tipul acesteia si de alti parametri). Iată ce bani se învârt aici (și aceasta nu este limita):

Câștiguri din CPA: schemă

Această abreviere se traduce prin cost-pe-acțiune, adică. plata pentru actiunile clientului tinta, pe care trebuie sa il aduceti companiei. Ea te va plăti. Acțiunile pot fi orice: de la accesarea site-ului web al organizației până la înregistrarea și cumpărarea de bunuri. Dar să facem bine. Deci, există doar 4 verigi în lanțul de marketing CPA.

Acesta este cercul vicios al cooperării reciproc avantajoase. Dacă cel puțin o legătură cade, atunci schema CPA de afaceri nu mai funcționează.

Companie. Atrage clienți fără costuri de publicitate. Ea ar putea să-l cumpere singură, dar pentru asta trebuie să angajeze un specialist, să petreacă timp etc. Este mult mai ușor să oferi un program de afiliere delicios și să atragi clienți pe pilot automat. Aceasta este frumusețea marketingului CPA pentru companii.

Rețeaua CPA. Acesta este un intermediar între partener și companie. Toate setările au loc aici: crearea unui link de afiliat, menținerea statisticilor privind acțiunile finalizate și valoarea remunerației. Rețeaua CPA monitorizează puritatea tranzacției, efectuează plăți către parteneri și își primește %. Desigur, 2 persoane care nici măcar nu se văd în direct și de multe ori nu aud, nu pot avea încredere unul în altul de la prima dată. Rețeaua CPA oferă garanții ambelor părți că vor obține ceea ce au venit.

Am lucrat cu mai mulți afiliați CPA, inclusiv Ryumka, KMA, Admitad, Monsterleads și alții. Mi-a plăcut în mod deosebit să lucrez cu Dr.Cash: au cazuri „ciocolată” de la partenerii TOP și suport, care este gata să stabilească direcția corectă de la început, să sugereze o ofertă și o conexiune pozitivă. Apropo, ofertele lor sunt din categoria „frumusețe și sănătate”, pe care chiar și un începător o poate stăpâni.

Partener. Câștigă prin atragerea clienților interesați. Primește un link individual care duce la site-ul companiei și începe să-l promoveze peste tot: pe site-ul său sau cumpărând publicitate. Cu abordarea corectă, investițiile în ea se plătesc cu un profit de 50 - 100% și, uneori, chiar mai mult. Dacă vrei să înveți cum să faci un astfel de profit, atunci recomand această școală gratuită. Dintre toate cele 4 cursuri plătite pe CPA pe care le-am studiat, acesta s-a dovedit a fi cel mai eficient. Există materiale gratuite foarte valoroase de la practicanți, pe care deja poți câștiga primii bani decenți. Am cumpărat recent un curs plătit de la ei și mi-am dat seama că printre mormanele de gunoaie care se vând acum pe această temă, acesta este o adevărată bijuterie.

Client. Efectuează o acțiune, primind beneficii pentru sine și oferind venituri unui partener, rețelei CPA și companiei. Scopul final orice client este o solutie la problema lui in schimbul banilor. Problema poate fi următoarea: nu există nimic cu care să conduci la serviciu (soluția este să cumperi o mașină), nu există nimic cu care să te joci (înregistrarea în joc online), nu sunt suficienți bani (cumpărați un curs pentru a face bani pe internet, solicitați un împrumut) etc.

Concepte de bază ale marketingului CPA

Acest mini-dicționar vă va ajuta, pentru că fără el, ascultând sau citind instrucțiunile guru-ului din CPA, nu veți înțelege nimic.

  • Trafic- acesta este fluxul de vizitatori pe care îl veți trimite pe site-ul partenerului. Generați trafic = redirecționați vizitatorii de la un site la altul.
  • - aceasta este în CPA cumpărând vizitatori pe un site și drenându-l pe altul, cu profit.
  • Conduce- o persoană care a efectuat o acțiune plătită pentru care ar trebui să fiți plătit.
  • Opreste timpul- timpul în care lead-ul tău este verificat de companie. Dacă se dovedește a fi înșelat (de exemplu, folosind instrumente de publicitate active) și sunteți expus, atunci nu veți primi plata. Mai mult, dacă înșelăciunea este gravă, cazul poate merge în judecată. Prin urmare, este profitabil și sigur să folosiți marketingul onest în CPA.
  • Profit- profit.
  • Context- publicitate contextuală (adică text).
  • Teaser- publicitate teaser (imagine strălucitoare, uneori înspăimântătoare sau care captează atenția, cu un titlu care țipă).
  • Oferi- din engleza. oferta - o ofertă. Acesta este un program de afiliere cu propriile condiții și ofertă de venit, care funcționează prin intermediul rețelei CPA.
  • . Acesta este cât puteți câștiga pentru fiecare clic pe un link de afiliat.
  • În timp ce totul. Dacă îmi amintesc altceva, voi fi sigur că îl voi adăuga.
  • - acesta este timpul de stocare al Cookie-urilor, timp în care clientul atribuit partenerului trebuie să facă o achiziție sau altă acțiune țintită după ce face clic pe linkul de afiliat. Dacă lead-ul ajunge mai târziu decât este stocat cookie-ul post-clic, acesta nu va fi creditat partenerului.

De unde să obțineți trafic pentru CPA

  1. Site propriu, grup de rețea socialăși . Procesul de creare și promovare a proiectului tău este destul de laborios, dar merită, pentru că. te creezi singur venit pasiv. Site-ul tău web va funcționa pentru tine ani de zile cu un efort minim. Prin urmare, dacă nu ați început încă crearea lui, atunci începeți de astăzi, înțelegeți acest subiect și în 2-3 luni veți obține profit. Și un cadou de la mine pentru tine: un cod promoțional pentru , pe care, de altfel, stă acest blog pentru al 2-lea an.
  2. Metode gratuite, inclusiv . Doar nu faceți SPAM, altfel veți fi exclus 100% din programul de afiliere fără plăți. Un proces foarte lung și plictisitor. Dar dacă nu ai nimic de făcut sau puțini bani și mult timp - încearcă.
  3. Banner. Potrivit oricăror programe de afiliere, principalul lucru este să îl plasați pe site-urile potrivite unde locuiește publicul țintă care este interesat de produsul sau serviciul propus. Bannerele pot fi plasate prin Rotaban - un serviciu bun cu preturi foarte accesibile. Apropo, pentru început, puteți scrie manual webmasterilor site-urilor despre subiectul dvs. cu o solicitare de a vă plasa bannerul în modul de testare și de a promite să oferiți un anumit procent din profit (adică profit). Majoritatea webmasterilor te vor trimite undeva, cineva nu va raspunde, dar pana la urma tot ii vei gasi pe cei care sunt de acord.
  4. teasers-uri. O modalitate destul de ieftină de a obține clicuri, dar există o mulțime de nuanțe pe care ar trebui să le cunoașteți înainte de lansarea teaserului. Și asigurați-vă că analizați rezultatele după. Recomand sa studiezi. Da, îmi pare rău că nu l-am găsit la momentul respectiv. Ar economisi o mulțime de bani. Teaserele sunt potrivite pentru subiecte feminine, pentru reclamă la tot felul de scandaluri și produse pentru femei bazate pe temeri precum obezitatea, pentru jocuri și subiecte pentru adulți (materiale pentru adulți). Nu este recomandat să îl folosiți pentru vânzarea de cursuri de formare plătite, deoarece. traficul de acolo este în mare parte „rece”, nu gata de cumpărare.
  5. Context. Sincer să fiu, nu am fost încă aici. Se spune că profesioniștii fac profituri nebunești din context. Dar acest lucru necesită cunoștințe și experiență practică. Și asigurați-vă că analizați fiecare acțiune.
  6. Rețelele de socializare. Există 2 moduri aici - publicitate în grupuri VK și utilizarea publicității oficiale din stânga. În al 2-lea caz, puteți determina foarte precis publicul țintă și puteți studia cu atenție regulile de plasare. Am încercat să postez acolo de 3 ori, dar reclamele nu au trecut de moderare din motive: sunt necesare documente (pentru pirotehnică), este interzisă publicitatea unor astfel de site-uri (și absolut albe, pufoase și nu încalcă legile). Ei bine, pentru a vă caza în grupuri, puteți folosi sociate.ru sau contactați direct proprietarii acestora.

Unde să studiezi marketingul CPA gratuit

Există singura școală online din CSI care oferă lecții online gratuite pentru începători, plus sprijin live pentru mentori. Adică pe parcursul cursului vei putea pune întrebări pe Skype.

  1. Nu este doar o școală: fondatorul său deține și propriile rețele CPA Ryumka și CPAelectro cu oferte exclusive și are, de asemenea, o echipă mare de arbitraj de trafic. Acestea. antrenamentul dumneavoastră va fi făcut de către practicieni.
  2. Dacă reușiți studiile, atunci poate că veți fi acceptat acolo. cu un salariu de 1000 - 2000 de dolariși altele.
  3. obiectivul principal, cu care a fost creat educatie gratuitaîn această școală - să mărească echipa de afiliați pentru a se extinde pe piața CPA. Dar poți doar să înveți elementele de bază și să mergi la înot liber.
  4. Cursul „ ” există de mai bine de un an, dar este în permanență actualizat. Astfel, veți obține cele mai recente informații și cazuri despre marketingul CPA de la practicieni, fără costuri.
  5. Veți participa la seminarii web educaționale foarte valoroase care au loc de mai multe ori pe săptămână.

Cum să vă înregistrați și să obțineți primele lecții

  1. Urmați acest link
  2. Urmăriți videoclipul, citiți informațiile, faceți clic pe „Începeți” și completați formularul.
  3. Asigurați-vă că includeți contacte reale în formular. Veți fi contactat de o persoană care vă va însoți pe tot parcursul instruirii.
  4. Vă va fi trimis un e-mail. Nu îl ignorați: deschideți și urmați linkurile pentru a activa un abonament la materiale de instruire, primiți anunțuri de webinar prin e-mail.

Și în sfârșit - o carte gratuită foarte utilă despre acest tip de venit.

Cu această carte gratuită despre SPA, vei învăța...


Rețeaua globală a învăluit întreaga planetă, pătrunde în toate sferele vieții din toate țările, exercită o presiune din ce în ce mai mare asupra politicii, economiei, structura sociala etc. În plus, internetul este modificat sistematic, uimind întreaga lume cu următoarele noutăți. În primele decenii ale secolului XXI, a apărut conceptul de CPA (Cost Per Action). Literal tradus din de limba englezăînseamnă „plătiți pentru acțiune”. Complet de neînțeles, nu-i așa? Ce este marketingul CPA? Învățarea acestui subiect va arăta toată profunzimea schimbării tehnologii de marketing Internet modern.

Internet și timp

Internetul a devenit acum un loc pentru procesarea unei cantități mari de informații la diferite niveluri și complet căi diferite. Atât de mare încât chiar și în Rusia (cu toate succesele, tehnologia informatică și afacerile sunt încă cu mult în urma Occidentului), internetul este comparabil în ceea ce privește fluxurile financiare cu agriculturățară.

Dar banii mari necesită eforturi mari pentru a gestiona și accelera mișcarea. Metodele CPA sunt una dintre modalitățile eficiente de a lucra cu o afacere pe Internet. Puteți câștiga bani din asta, atrăgând trafic și puteți dezvolta propria afacere, plătind agenților de publicitate numai pentru acțiunile vizate ale potențialilor clienți. În ultimele decenii, marketingul CPA de la zero a fost unul dintre cele mai populare domenii de activitate în comerțul pe internet din lume și zona cu cea mai rapidă creștere pe internetul rusesc.

De ce este asta? Când firmele din trecut dădeau bani pentru vizitarea potențialilor clienți pe paginile lor și afișarea de publicitate directă pe site-urile de blogging, acest lucru a fost suficient. Astăzi situația s-a schimbat. Vânzătorii de pe internet au nevoie de cheltuirea țintă eficientă a bugetelor. Marketingul CPA calculează plata doar pentru o anumită acțiune a unui potențial client care a venit. Înregistrare, abonament suplimentar la newsletter și oferte comerciale, apelarea unui specialist (măsurator, de exemplu), apelarea, efectuarea achiziției necesare de bunuri (în mod ideal) - aceasta este o listă de acțiuni comerciale de conversie propuse (dorite).

Marketing CPA

Odinioară era mai ușor, era suficient doar să creezi și să îți întreții în mod regulat site-ul cu listarea mărfurilor. Acest lucru a oferit aproximativ 90% tranzacții de succes pe Internet, ceea ce a fost considerat un succes semnificativ. Acum, o astfel de promovare a produsului nu va da niciun rezultat eficient, cumpărătorii pur și simplu nu vor găsi site-ul sau podeaua comercială, dacă nu există publicitate corectă, interesantă și discretă. Rivalitatea dintre firme și mărfuri este foarte mare, în plus, situația este agravată și de faptul că internetul nu are practic granițe specifice, ceea ce necesită stimularea constantă a potențialilor consumatori și trimiterea lor pe calea cea bună.

Acesta se numește acum termenul „marketing pe internet”. Și un loc important îl joacă marketingul CPA de la zero până la rezultate.

Pe măsură ce oportunitățile de tranzacționare devin mai mici, apare problema, cum să creștem eficacitatea activităților de marketing? Aveți nevoie de un model CPA funcțional. Rentabilitatea investiției existente ajunge în acest caz la aproape 100%. Marketingul CPA (a se vedea exemplele de mai jos) arată că, în special, Agentie de turismîn vremea noastră, plătește doar pentru înregistrarea unui turist pe site-ul său sau chiar pentru comandarea unui tur. Dacă clientul nu a făcut acest lucru, responsabilul agentie de publicitate nu are taxă stabilită. Și invers, cu cât baza de date a datelor primite ale operatorului de turism este mai mare sau cu cât a fost posibil să se vândă mai multe tururi, cu atât profitul companiei care lucrează cu aceasta este mai mare. În consecință, banii din bugetul existent sunt repartizați mult mai eficient. Cooperarea sinceră și fructuoasă în acest caz este benefică pentru toți participanții din lanț.

Într-o poziție similară, o agenție digitală își poate crește semnificativ profitul comercial.

Început dificil

Desigur, oportunitatea de a câștiga îi atrage rapid pe cei care doresc. Termenul în sine marketing afiliat popular de mai mult de o generație. Dar abia astăzi fluxul financiar câștigat din atragerea unui număr mare de clienți pe site-ul companiei advertiserului este produs nu prin mișcarea obișnuită prin link, ci din poziția unui posibil client.

Sunt multe încercări. Chiar și foarte, foarte mult, pentru că cui nu-i plac banii rapidi. Dar, judecând după reacția ulterioară la marketingul CPA, recenziile sunt foarte adesea negative. De ce este așa? De ce oamenii părăsesc marketingul în masă?

Mulți utilizatori care abia încep să lucreze în acest domeniu sunt stresați emoțional și pur și simplu refuză marketingul CPA din cauza faptului că munca lor și orice încercare nu dau absolut niciun rezultat. Nimic nu funcționează pentru cei care vor să facă bani rapid și ușor și să nu devină un specialist. Raman doar profesionisti.

Problema este că tehnicile nu sunt încă atât de populare, deoarece, pe de o parte, nu au fost pe deplin dezvoltate, iar pe de altă parte, nu sunt răspândite. O mulțime de începători. Dorința de a primi bani este în continuă creștere, dar abilitățile încă lipsesc. Prin urmare, mulți pesimiști și recenzii negative.

Între timp, nu este nevoie să vă pierdeți inima din timp. De fapt, orice lucrare, oricât de dificilă ar părea, tinde să se încheie cu un raport de victorie. Cel mai important lucru este să nu-ți abandonezi ideea pe jumătate. Marketingul CPA cedează multă răbdare și o concentrare dură.

În principal, pentru asta trebuie să-ți schimbi propria abordare a muncii, să lucrezi la greșeli, o analiză profundă a muncii depuse. Aceste reflecții vor arăta ce s-a făcut în general, care au fost greșelile tipice care pot fi corectate prin aceleași acțiuni standard.

Educaţie

O cunoştinţă apropiată vă va spune că nu puteţi înţelege doar marketingul CPA. Antrenamentul, cel puțin minim, trebuie să fie prezent. Cele mai primitive și mai degrabă subiective pot fi obținute de la camarazi mai în vârstă, mai experimentați. Partea pozitivă a unei astfel de pregătiri este că este o muncă concretă. Negativ - latura teoretică este prezentată din punctul de vedere al unui mentor care nu înțelege întotdeauna care este baza științifică a marketingului CPA.

Universitățile oferă un nivel mult mai decent, dar standardele lor sunt adesea în urmă față de realitățile vieții. Cărțile despre marketingul CPA sunt mai actualizate, dar conținutul lor ar trebui mai întâi revizuit de un specialist. În caz contrar, un începător poate obține o înțelegere foarte netrivială a CPA.

Opțiuni de marketing

Marketingul CPA și alte nume implică același concept. Utilizarea în scopuri comerciale a unui model de promovare rapidă a mărfurilor (serviciilor) manufacturate pe Internet, în care sunt plătite acțiuni specifice utilizatorului. În acest sens, puteți dezvolta un marketing CPA foarte eficient. Greșelile începătorilor stau în graba și grosolănia metodelor de influență. Specialistii in acest domeniu folosesc diferite instrumente, precum publicitate directa si contextuala, marketing SMM eficient, promovarea cautarii rapide etc. Este necesar insa de subliniat ca o firma de publicitate in oricare dintre modelele comerciale enumerate isi creeaza propria directie financiara. În acest sens, potrivit recenziilor, marketingul CPA face posibilă obținerea unui profit aproape de la prima saptamana de lucru. Acesta este un rezultat financiar foarte bun.

Recul flexibil

Există multe oportunități de marketing CPA. Cum să faci bani acum nu este o întrebare de nerezolvat. Marketingul pe internet se dezvoltă rapid și activ, iar cumpărătorul nu caută mai puțin cu nerăbdare o oportunitate de a scăpa, de a se ascunde de reclamele directe enervante. Din această cauză, specialiștii în marketing caută în mod constant modalități din ce în ce mai puțin brute de a atrage potențiali clienți.

În acest sens, avantajul incontestabil al modelului CPA va fi ușurința schimbării acțiunilor. Abonat client nou la lista de corespondență - plătit, nu a vrut - compania nu a dorit să transfere plata. Această ușurință în determinarea eficienței atrage toți partenerii din lanțul de promovare a produselor. Dar, desigur, aceasta nu este ultima latură pozitivă care poate fi evidențiată în marketingul CPA.

Puncte pozitive

Rapoartele experților în acest domeniu fac posibilă determinarea unora dintre motivele popularității schemei:

  1. Pentru o ofertă, aceasta este o modalitate foarte profitabilă de a cheltui banii disponibili. Plata are loc doar pentru actiunile utile ale unui potential client. Se dovedește marketing CPA fără investiții. Riscurile monetare sunt de fapt eliminate. Până la urmă, în comparație cu investițiile făcute într-un anumit publicitate contextuală si SEO, ofertele stiu clar ca vor putea realiza activitatea planificata, actiunea tinta.
  2. Marketerii, la rândul lor, câștigă din clienții potențiali vizați pe care le primesc. Prin urmare, trebuie să compună noi stimulente care să fie interesante și de înțeles pentru consumator. Deoarece cel mai adesea alocarea de bani pentru acțiunile de conversie de succes este mai mare decât taxele pentru traficul colectat, clicurile și afișările consumatorilor, agențiile de publicitate sunt destul de interesate să folosească marketingul CPA.
  3. Proprietarul unui site popular de divertisment orientat spre consumator din țara noastră va sprijini și el resursa proprie pe nivel inalt. La urma urmei, are nevoie de un flux regulat de clienți cărora li se va afișa publicitate ca parte a opțiunii de model CPA. Cu cât popularitatea portalului este mai mare, cu atât este mai mare potențialul de a primi un venit constant (sau pur și simplu de a crește plata pentru o singură acțiune scurtă).

În general, fiecare dintre participanții din lanț, pe lângă beneficiile monetare elementare, primește și bonusuri suplimentare - de la facilitarea planificării unei campanii de publicitate în curs de desfășurare până la dezvoltarea unei resurse de internet.

Modalitati de dezvoltare

Printre numărul mare de oportunități de utilizare a marketingului cu o posibilă plată pentru acțiuni de conversie, să le luăm pe cele mai populare. Marketingul CPA eficient, dintre care exemple pozitive pot fi explorate rapid, se manifestă după cum urmează:

  1. Pay for Leads (CPL) - publicitate pentru bunuri se consideră a fi avut loc atunci când un potențial client a făcut clic pe linkul propus și, cel puțin, s-a înregistrat (a introdus adresa sa E-mailși nume).
  2. Pagini sau site-uri de vânzare (o singură pagină sau resurse de internet cu drepturi depline cu pagini de publicitate de destinație) - în acestea clientul dobândește informații utile complete despre produsele vândute și este redirecționat către producători cunoscuți, de unde poate plasa o comandă. Sarcina agenților de publicitate înșiși este să încerce să împingă calitativ consumatorul, astfel încât acesta să aibă cu adevărat o dorință personală de a cumpăra produsul.
  3. O promovare destul de reușită cu plată pentru acțiuni este foarte asemănătoare cu marketingul de conținut care există de mai bine de un an, dar marketingul CPA emergent consideră că plata se va face nu pentru traficul existent sau pentru un loc în șirul de interogări de căutare, ci pentru anumite acțiunile unui utilizator de internet.
  4. Examinați site-uri cu o cantitate substanțială de informații despre produse, caracteristici comparative și așa mai departe. Aici puteți găsi, de asemenea, recenzii ale utilizatorilor, recenzii profesionale și evaluări. Fiecare astfel de mesaj trimite clientul către pagina agentului de publicitate dorit (producătorul însuși sau un vânzător autorizat), iar dacă consumatorul urmărește linkul și cumpără produsul, proprietarul acestui site de recenzii primește o anumită recompensă.

Lanţ

Pentru a înțelege pe deplin nuanțele marketingului CPA, trebuie să înțelegeți câți participanți sunt în acest lanț, cum sunt implicați în structura de promovare care oferă un flux de numerar de încredere.

Marketingul CPA, ale cărui recenzii sunt foarte diverse, este implementat în prezența a cel puțin trei părți egale: vânzătorul bunurilor vândute - o agenție de publicitate (ciclu complet sau digital) - proprietari de bloguri de internet și site-uri populare . Primii doi participanți se numesc oferte, adică persoane care determină plata pentru atragerea diverșilor consumatori pe site-ul lor. Dar, după cum sa menționat deja, marketingul CPA fără investiții în numerar(fără investiții și plăți separate pentru conținutul de pe Internet) - acesta nu este doar trafic obișnuit; Aceasta este o plată pentru anumite acțiuni ale clientului site-ului.

Prin urmare, este mult mai ușor pentru proprietarii activi de recenzii, site-uri generale sau tematice, portaluri populare de infotainment să primească bani. La urma urmei, câteva mii (experții cunoscători indică faptul că statisticile obișnuite sunt de 15-20 de mii) de vizite pe zi vor oferi cu siguranță numărul necesar de clicuri. O altă problemă este că consumatorul devine din ce în ce mai pretențios și nu este ușor să-l forțezi să implementeze ceva: va trebui să faci multe eforturi și să te gândești la stimulente cu adevărat eficiente.

Indicatori de marketing pe Internet CPC, CPA - indicatori obiectivi ai marketingului CPC. Prețul plătit de un agent de publicitate pentru un clic pe o reclamă comercială urmat de o tranziție lină la site este cel mai bun indicator succes.

Scopul aplicatiei

Magazine online tematice, unități de servicii etc. - aici sunt cele mai potrivite proiecte de afaceri care au nevoie de un astfel de marketing. Transferurile de bani (evaluările profesionale despre marketingul CPA sunt încurajatoare) pot ajunge la un număr foarte, foarte mare. Dar acest lucru se va întâmpla numai dacă proprietarul site-ului își evaluează corect audiența și demonstrează propunerile de oferte necesare. Produsele vândute trebuie să fie clare pentru vizitatori, să corespundă intereselor și capacităților financiare ale acestora.

Implementarea unor produse neobișnuit de exotice, pur individuale, pe site-uri web cu ajutorul marketingului CPA nu va obține rezultatele dorite. La urma urmei, consumatorii de astfel de bunuri sunt într-un număr mic.

Sensul marketingului CPA se rezumă la numele său: CPA, sau Cost Per Action (din engleză „fee for action”), este o formă de marketing afiliat (Affiliate Marketing), în care promovezi oferte care necesită o anumită acțiune pentru primi o recompensă.

Să facem o rezervare că cuvântul „acțiune” înseamnă nu doar o achiziție: poate fi descărcarea unui fișier, înregistrarea pe un site de întâlniri, crearea unui profil într-un joc online, introducerea unei adrese de e-mail/număr de telefon într-un formular de lead la aterizare. pagini și așa mai departe.

Companiile mari sunt dispuse să-și plătească partenerii pentru generarea de lead-uri. Aceștia din urmă beneficiază pentru că nu au nevoie să facă o vânzare ca atare pentru a obține profit. Pe de altă parte, de o astfel de schemă beneficiază și corporațiile: atunci când clienții potențiali atrași trec la un plan plătit sau avansat, compania reține 100% din comision.

În acest articol, vom arunca o privire mai atentă asupra modului în care funcționează această schemă.

Pasul 1. Aderarea la rețelele CPA

În primul rând, pentru a promova ofertele rețelelor de CPA, trebuie să vă alăturați acestora.

Acest proces este mai riguros decât în ​​programele de afiliere în care puteți crea pur și simplu un gratuit cont fără a trece prin obținerea unui permis. Cert este că în trecut au existat multe cazuri de fraudă și „generare” de lead-uri false din paginile de destinație, care au costat foarte mult rețelele și agenții de publicitate.

Imaginați-vă: chiar dacă comisionul este de 10 ruble pentru fiecare număr de telefon introdus, atunci o sută de mii de numere vor aduce 1.000.000.

Pentru a preveni acest lucru în rețelele CPA, există cerințe stricte pentru parteneri, despre care vom discuta mai jos.

Pasul 2. Găsirea unei oferte de promovat

Înainte de a începe să căutați, alegeți-vă nișa și rămâneți la limitele acesteia până când vedeți rezultate. Există multe companii afiliate ale rețelelor CPA care trec de la oferte de jocuri la oferte de întâlniri și întâlniri la oferte de operațiuni de afaceri și așa mai departe. Nu te va duce nicăieri. Dacă nu poți face profit într-o anumită verticală, nu are rost să sări de la una la alta.

Odată ce te-ai hotărât asupra unei nișe (să zicem jocuri online), treci la pasul următor: întreabă-ți managerul afiliat care sunt ofertele de jocuri care se convertesc bine în prezent. CPA-urile au de obicei aceste date și este treaba lor să vă ajute să câștigați bani, așa că nu vă fie teamă să îi contactați și să cereți ajutor. Cel mai probabil, vă vor trimite o listă de oferte pentru jocuri în termen de 1-2 zile.

O altă măsură bună de verificat este Earnings Per Click (EPC) în rețeaua aleasă. Acesta nu este întotdeauna un indicator precis, dar vă va oferi o idee despre cât de bun va fi venitul potențial pentru o anumită ofertă.

Unele surse de trafic, cum ar fi plata-per-vizionare (pay-per-view, PPV sau pop-up), nu funcționează cu oferte separate de descărcare de conținut, așa că asigurați-vă că oferta dvs. este potrivită pentru sursa de trafic aleasă.

Pasul 3. Alegerea unei metode de generare a traficului

Nu vei câștiga bani fără trafic provenit din oferta ta. Există mai multe moduri de a-l atrage. Puteți alege să vă implicați sau, dacă bugetul vă permite, să pariați pe traficul plătit, deoarece este mai previzibil, mai rapid și mai scalabil.

Rețineți că unele oferte permit doar anumite metode de generare de clienți potențiali. Citiți cu atenție descrierile ofertelor și, dacă nu sunteți sigur de condiții, contactați managerul pentru ajutor. Mai jos este un exemplu de una dintre aceste descrieri:

De asemenea, este important să aruncați o privire la secțiunea cu restricții. Cele mai frecvent interzise surse sunt: ​​(Incent), Anunțuri clasificate, Twitter, SMS, Marketing prin e-mail, Licitare pentru mărci comerciale, Promoții limitate Facebook și Co-înregistrare.

Dacă generați conversii, dar utilizați una dintre strategiile menționate în lista de mai sus, atunci nu veți fi plătit și nu veți fi exclus din această ofertă.

Pasul 4. Creșteți numărul de conversii la promovare

După cum sa explicat la începutul acestui articol, atunci când un prospect ia o acțiune, câștigi un comision. Mulți agenți de marketing afiliați pur și simplu desfășoară campanii care conțin un link direct către pagina ofertei și apoi așteaptă o conversie. Acest lucru este absolut normal - numai prin link-uri directe, puteți obține destul de mult profit.

Cu toate acestea, dacă doriți să creșteți numărul de conversii și să obțineți mai multe rezultate de calitate, atunci vă recomandăm insistent să luați în considerare crearea propriei pagini de destinație. O pagină de destinație este o pagină la care ajunge clientul potențial după ce face clic pe o reclamă sau pe un alt link. Și din moment ce designul său este pentru pre-vânzare, pregătirea și captarea clienților potențiali, calificarea acestora sau chiar crearea condițiilor în care vizitatorul își face un fel de mic angajament, o astfel de pagină se numește aterizare intermediară (sau pre-landing).

În unele cazuri, pre-lander-urile sunt foarte eficiente. De exemplu, este mai ușor să lucrezi cu ei în paralel cu mai multe oferte ale aceluiași subiect.

Cu cât aterizarea dvs. intermediară este mai bună, cu atât procentul de conversie este mai mare în comparație cu trimiterea de trafic direct, de exemplu, dintr-o rețea de socializare sau dintr-un anunț. În mod ideal, face posibilă trimiterea în ofertă a aproximativ 50-75% din traficul provenit din alte surse, mărind conversia de 3-5 ori.

Dacă doriți să creșteți profitul afacerii dvs. de mai multe ori, ar trebui să acordați atenție unui nou tip de marketing pentru piața noastră, care se numește CPA.

Ce este CPA

CPA înseamnă cost pe acțiune, care se traduce prin „preț pe acțiune”. CPA este unul dintre cele mai eficiente modele de publicitate care ajută la promovarea pe Internet, deoarece plata se face doar atunci când utilizatorii efectuează acțiunile vizate necesare pe site-ul agentului de publicitate, și nu doar pentru numărul de afișări/clicuri/clicuri pe link-uri.

În acest sistem participă trei părți: agentul de publicitate, site-ul (partenerul) și rețeaua CPA (este un intermediar). În această schemă, toată lumea câștigă, deoarece agentul de publicitate primește clienți reali, site-ul pe care a fost plasat reclama, onorariul său, iar intermediarul primește un comision pentru organizarea cooperării între primele două părți.

Concepte de bază ale marketingului CPA

Ce este o ofertă în marketingul CPA

Oferta este tradusă din engleză ca „ofertă”. Înțelegerea sensului acestui termen este importantă atât pentru agentul de publicitate care îl oferă, cât și pentru site-ul unde va fi plasat reclama (adică viitorul partener). Conceptul de ofertă include toate condițiile Program de afiliere: data lansării programului de afiliere, cost pe clic, rata de conversie, perioada de verificare, evaluarea agentului de publicitate etc.

Ce sunt clienții potențiali în publicitatea CPA

Lead-urile sunt utilizatori finali care vin pe site cu anunțuri plasate și efectuează o anumită acțiune de conversie, pentru care partenerul primește plată.

Ce este o reținere

O reținere este timpul pe care un agent de publicitate îl petrece verificând clienții potențiali. Dacă sunt rotite cu trucuri și soluții, iar acest lucru este dezvăluit, atunci partenerul care a plasat reclama de partea sa nu primește plată. Dacă înșelăciunea se dovedește a fi gravă, chestiunea poate ajunge la proces și la interdicție. Această transparență a acțiunilor este unul dintre motivele pentru care CPA este considerată înalt sistem eficient promovarea afacerilor.

Diferențele dintre CPA și CPL

CPL înseamnă cost pe client potențial și face parte din sistemul general de cost pe acțiune. Dacă în cazul CPA, agentul de publicitate plătește doar pentru acțiunea de conversie, atunci în cazul CPL, plata are loc pentru obținerea datelor personale (adresă de e-mail, număr de telefon de contact etc.) ale unui anumit lead, adică un potențial client.

Cum funcționează CPA

Deoarece trei părți participă la sistemul de marketing CPA (platforma CPA, advertiser și platformă de publicitate), atunci totul funcționează după cum urmează:

  • Un site CPA este un loc în care o afacere și un partener cooperează, astfel încât își oferă serviciile ambelor părți.
  • Afacerea își plasează oferta pe site și așteaptă să apară partenerii.
  • Partenerul caută ofertele propuse pe site-ul CPA, le alege pe cele mai profitabile dintre ele și începe cooperarea cu afacerea.
  • După aceea, partenerul începe să facă publicitate afacerii companiei selectate pe site-ul/blogul/rețeaua de socializare. Găsind un client/cumpărător, partenerul primește o recompensă de la companie pentru acțiunea sa.
  • Compania primește un client fără a cheltui bani în plus pe publicitate, deoarece plata s-a făcut doar pentru acțiunea țintă (utilă pentru afaceri).
  • Platforma CPA își primește comisionul pentru munca depusă.

Tipuri de acțiuni

Tipuri de acțiune, asta trebuie să faci potențial cumpărător la vizitarea site-ului pe care este plasat reclama. Numai pentru aceste acțiuni partenerul primește plata de la agentul de publicitate. În fiecare caz concret Aceste acțiuni pot fi diferite, dar acestea sunt cele mai frecvente:

  • Leads (obținerea de informații despre un potențial cumpărător).
  • Achizitii de bunuri/servicii oferite de agentul de publicitate.
  • vizita potential client anumite pagini ale site-ului.
  • O vizită a unui potențial client pe pagina de destinație a site-ului.
  • Încărcarea unui anumit fișier de către un potențial client.
  • Vizualizarea de către un potențial client a videoclipului oferit de agentul de publicitate.
  • Vizualizarea listei de prețuri a companiei de către un potențial client.
  • Completarea unui formular de comandă sau de feedback.

Când este profitabil să folosești modelul CPA

Pentru un partener, un astfel de model de câștig este benefic dacă are un site cu trafic bun și un public fidel, pregătit să efectueze acțiunile propuse în reclamă. În caz contrar, partenerul nu va câștiga nimic.

Pentru afaceri, acest model de marketing este potrivit dacă nu există dorință și fonduri pentru a investi în metode mai familiare de promovare, deoarece compania nu pierde nimic și își plătește partenerii doar în cazul unei reclame de succes.

Structura pieței CPA

Structura pieței CPA constă din diverse nișe și acțiuni direcționate pentru care partenerii din aceste nișe realizează profit. În prezent, există cinci nișe tematice principale:

  • Magazine de internet (vânzare de bunuri și servicii). Aici, principalul tip de acțiune este achiziția făcută de cumpărător.
  • Finanțe și asigurări (bănci). Principalele acțiuni pentru această nișă sunt cererile pentru un împrumut sau un card de credit, deschiderea unui depozit.
  • Jocuri online. Acțiunile plătite în această nișă sunt înregistrarea și intrarea în joc, precum și procesul de joc și cumpărare în acesta.
  • Turism și educație. Principalele activități de nișă sunt achiziționarea de bilete și tururi, rezervări la hoteluri și achiziționarea de programe educaționale.
  • Produse de informare. Principalele acțiuni în această nișă sunt achiziționarea de produse oferite ifno de către clienți.

Cum să alegi rețeaua CPA potrivită

  • Alegeți o nișă. Companiile trebuie să înțeleagă ce nișă tematică îi aparține produsul lor. Sunt bunuri sau servicii? Dacă servicii, în ce direcție? Partenerul trebuie, de asemenea, să aleagă o nișă, dar din moment ce nu este legat de el produs competitivîi va fi mult mai ușor.
  • După ce ați ales o nișă, puteți începe să alegeți una potrivită. rețele CPA. Pentru a face acest lucru, puteți consulta directoare speciale ale rețelelor, care indică subiectul lor, localizarea geografică, numărul de oferte lansate, evaluarea generală și alte informații.
  • Acum, printre aceste rețele, este necesar să le selectați pe cele care corespund nișei alese. În continuare, trebuie să acordați atenție următoarelor informații despre rețeaua CPA: numărul de oferte lansate (este de dorit să fie cel puțin 20), recenzii despre rețea, numărul de agenți de publicitate (important pentru parteneri), numărul de site-uri de publicitate (importante pentru afaceri), precum și informații și recenzii despre agenții de publicitate și partenerii înșiși.

După ce toate informațiile sunt colectate și analizate, puteți începe cooperarea cu rețeaua selectată.

Cum să configurați marketingul CPA de la zero până la rezultate

Pentru agentul de publicitate și afiliat, procesul de configurare a marketingului CPA va fi ușor diferit, cu excepția etapei inițiale, care a fost descrisă în capitolul anterior. Să ne uităm separat la procesul de creare a unui CPA pentru o afacere și a unei platforme de publicitate.

  • Faceți o ofertă pentru parteneri. Pentru ca oferta să fie competitivă, trebuie mai întâi să analizați modul în care este compusă de alți advertiseri din nișa aleasă.
  • Organizați munca partenerilor. Pentru a face acest lucru, este important să definiți clar ce tipuri de trafic sunt acceptabile de utilizat, astfel încât să nu se suprapună cu traficul agentului de publicitate și să fie mai eficiente. Determinați modalități de a motiva partenerii.
  • Efectuați o analiză a programului de parteneriat. Trebuie să aflați cantitatea de trafic primită, sursele fluxului de noi clienți și așa mai departe. Aceste informații vor ajuta la îmbunătățirea interacțiunii cu partenerii în viitor.

Acum să ne uităm la ce trebuie să facă un afiliat pentru a configura marketingul CPA și a obține un rezultat bun:

  • Alegeți o nișă și o rețea CPA potrivită.
  • Alegeți o ofertă potrivită pentru direcția propriului site, verificați disponibilitatea acesteia și tipul de trafic (website, blog etc.).
  • Lăsați aplicațiile pentru conectarea accesului la ofertele selectate.
  • După ce obțineți acces la ofertă, începeți să generați flux de trafic.

De unde provine traficul CPA?

  • Resursă web proprie. Poate fi un site web, un blog, un grup în rețea socială. În general, orice resursă în care aveți un public loial gata să întreprindă acțiunea pe care ați sugerat-o.
  • Publicitate contextuală (reclame pe Yandex.Direct, Google.Adwords etc.). Sursă de trafic destul de eficientă, dar rețineți că nu toate ofertele o folosesc.
  • Rețelele de socializare. Aici puteți plasa anunțuri în grupuri cu un public țintă adecvat și anunțuri direcționate.
  • Banner publicitar. Principalul succes al bannerelor este plasarea lor pe acele resurse unde poate fi publicul tinta al produsului.
  • trafic teaser. aceasta metoda eficienta, care se bazează pe revânzarea (arbitrajul) traficului. Există o mulțime de nuanțe în această sursă de trafic, așa că trebuie să studiezi toate întrebările înainte de a lansa teaser-ul.

Formula de calcul CPA

Formula de calcul a CPA este necesară pentru a înțelege cât costă un agent de publicitate o acțiune vizată a unui cumpărător. Formula arată astfel:

Acum să trecem la exemplu concret. Salonul de înfrumusețare Lotos a promovat și a făcut reclamă pentru noua procedură timp de 30 de zile și a primit 52 de solicitări de la clienți în acest timp. Toate campanie publicitara salon de masă 15.000 de ruble. Acum putem calcula:

CPA = 15.000 / 52

După calcul, se dovedește că salonul de înfrumusețare a plătit 288 de ruble pentru o singură aplicație. Conform acestei formule, se efectuează un calcul cu orice acțiuni țintă.

Avantaje și dezavantaje ale modelului CPA

Avantajele modelului CPA pentru agenții de publicitate

  • Bugetul este cheltuit numai la primirea conversiei.
  • Transparența schemei prin care funcționează rețelele CPA.
  • Ușurința lansării unui program de afiliere.
  • Obțineți o sursă de trafic fără a cheltui timp și bani suplimentari.
  • Urmăriți cu ușurință performanța anunțurilor.
  • Nu este nevoie să căutați resurse web separate pentru publicitate.

Avantajele modelului CPA pentru proprietarii de site-uri tematice, publici din rețelele sociale etc.

  • O sursă permanentă de venit care nu necesită mult efort și investiții.
  • Aproape niciun risc.
  • Cerințe reduse pentru anunțuri.
  • Nu este nevoie să plasați un număr mare de bannere publicitare pe resursa dvs. web.

Contra modelului CPA pentru agenții de publicitate

  • Există riscul de fraudă din partea partenerilor.
  • Lipsa garanțiilor și a veniturilor stabile în cadrul unei singure campanii de publicitate.
  • Dependența vânzărilor de activitatea partenerilor.

Dezavantajele modelului CPA pentru toți partenerii

  • CPA în țara noastră este o direcție de marketing destul de tânără, care doar ia amploare.
  • Pentru a obține profit și succes, trebuie să cheltuiești un numar mare de timp si resurse.

Istoria și perspectivele pieței CPA

Marketingul CPA a devenit popular în 2010, când agenția americană de marketing Fluent a susținut că s-a dezvoltat Metoda noua promovarea afacerilor. Și-au susținut afirmația în 2011 prin creșterea veniturilor cu 850%.

Această direcție de marketing va câștiga doar popularitate, așa cum motoare de căutareși-au schimbat foarte mult algoritmii de emitere, iar utilizatorii obișnuiți răspund deja slab la tipurile obișnuite de publicitate. CPA permite companiilor să-și cheltuiască în mod rațional bugetul și să obțină trafic real care generează venituri.

Marketingul CPA este o modalitate eficientă de a vă promova afacerea online. Dar pentru aceasta trebuie să înțelegeți cum să lucrați corect cu el.