căutare pe site

Cum să faci cu ușurință și simplu un banner sau să faci din imagine un link, adică pe care se poate face clic

Astăzi vă voi spune cum pot face clic pe un banner sau orice imagine din mesaje. Acest lucru se poate face în două moduri. Prima modalitate este utilizarea codului

adresa imaginii „ />

Pentru a face acest lucru, trebuie să încărcați fotografia pe orice site de găzduire foto și să luați linkul nr. 1, adică adresa imaginii. Adresa linkului este pagina care se va deschide când dați clic pe imagine sau banner.

Copiați codul în notepad de pe computer și inserați cu atenție adresele link-urilor și imaginile (nu le amestecați)

Lipiți într-un mesaj în editorul avansat făcând clic pe SOURCE

Trimiteți mesajul la PREVIEW sau DRAFT și verificați rezultatul pentru clic. De exemplu, efectuez toate manipulările cu poza în DRAFT și apoi de fiecare dată iau codul finit al imaginii din schiță și îl inserez în mesaj.

Și am făcut acest banner în Worde obișnuit

A doua metodă este foarte ușoară Folosind manipulări simple, atunci când încărcați o imagine într-un editor avansat direct de pe computer, puteți face ca orice imagine nu doar să se poată face clic, ci și cu text pop-up când treceți cu mouse-ul peste imagine. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe pictograma IMAGINE și încărcați imaginea de pe computer. Când imaginea este încărcată, accesați fila LINK

Faceți clic pe OK și admirați rezultatul.

Pentru cei care vor să lucreze cu codul, pentru o imagine pe care se poate face clic cu text pop-up, dau codul, doar nu uitați să introduceți dimensiunile imaginii în loc de lățime=100 înălțime=100, unde lățime este lățimea și înălțimea este înălțimea imaginii" width=100 height=100> !}

Adresa imaginii de pe Internet sau de la Radical (link nr. 1) " border="0" title=" Text vizibil ca un sfat instrument când treceți cu mouse-ul peste link.

Bună ziua, cititorii site-ului blogului!

Bannerul publicitar offline este o imagine imprimată pe o pânză din vinil și polipropilenă opac. Poate fi atașat de un panou publicitar sau atârnat pe autostrăzi, pe clădiri sau pe copaci. Principalul avantaj este că nu se deteriorează timp de 3-7 ani și poate fi văzut de departe fără internet.

Dezavantajul este prețul. Pentru producția de pânză și imprimare se solicită de la 110 ruble/mp. metru. Producția și montarea vor costa 4.000 – 5.000 de ruble. Cazarea trebuie plătită lunar sau chiar zilnic. Mai mult, cu cât este mai profitabil, cu atât este mai mare plata. Tarifele variază în funcție de regiune. La Moscova, de exemplu, se percepe 50.000–200.000 de ruble pentru cazare, iar în Krasnodar – de la 10.000 de ruble lângă autostradă.

Dar mare atenție la publicitate exterioară nu vom face. Să ne dăm seama ce este publicitatea banner online. La urma urmei, acesta este un mod ieftin și popular de a vorbi despre afacerea ta. Ei bine, dacă nu ești antreprenor, poți câștiga bani creând și plasând corect bannere.

Bannerul publicitar pe Internet este imagine grafică pentru a atrage vizitatori, a informa și a crește gradul de conștientizare. Este plasat în colțul din stânga sau din dreapta, în partea de jos sau de sus a paginii. Când utilizatorul face clic pe acesta, este dus la site-ul web al agentului de publicitate.

Primul banner online a apărut în 1994. Acum ocupă locul al doilea în rândul publicității online populare. Aproximativ 64,6% dintre oameni au încredere în bannere atunci când caută și cumpără.

De ce ai nevoie de un banner?

Bannerul este necesar deoarece:

  • Vinde.
  • informează.
  • Redirecționări către parteneri.
  • Mutează atenția către alte produse/servicii.
  • Crește loialitatea și recunoașterea.
  • Munca profesională pe un banner înseamnă identificarea publicului țintă, lucrul la design, găsirea de site-uri și plasare potrivite.

    Specie

    Să ne dăm seama ce tipuri de bannere există în funcție de percepție.

    • Static.
    • Animat.

    Sunt dificil de creat și adăugat pe site. Dar vă permit să vă arătați mai bine produsul/serviciul și să atrageți mai multă atenție. Rata de clic este de câteva ori mai mare.

    Potrivit pentru orice tip de afacere. Creația costă de 2-3 ori mai mult.

    În videoclip puteți vedea un exemplu de anunț banner animat.

    Să ne uităm la ce tipuri de bannere există în ceea ce privește formatul și locația.

    • Vertical.

    • Orizontală.

    Această locație este mai bine percepută de noi deoarece vedem orizontal cu vedere binoculară. Nu trebuie să ne efortăm prea mult. În 0,03 secunde, vizitatorul va scana mai mult în imagine, ceea ce înseamnă că ne este mai ușor să-i atragem atenția. Formatul orizontal este excelent pentru a face publicitate unei game largi de produse.

    În funcție de conținutul tehnic, bannerele sunt împărțite în categorii:

    • Java.

    Adăugat la codul HTML. Trebuie conectat un applet (program) Java. Oamenilor le place să-l folosească pentru a face publicitate subiectelor de jocuri și divertisment. De exemplu, utilizatorul are posibilitatea de a alege coafura unui personaj. El va fi atras în liniște în joc și va dori să se înregistreze și să continue. Astfel de bannere se încarcă chiar și atunci când internetul este slab.

    • Flash.

    Tehnologie Macromedia flexibilă. Toată lumea se poate juca cu el: schimba textul, imaginea, dezactivează sunetul, scrie ceva.

    Aici puteți selecta o opțiune de răspuns.

    Constă dintr-o imagine în format PNG, GIF, JPG încorporată în codul HTML. Elementele care fac publicitatea interactivă sunt, de asemenea, descrise acolo. Orice utilizator va putea să trage și să plaseze ceva, să schimbe ceva dintr-o imagine și să scrie așa cum a intenționat dezvoltatorul.

    Când dai clic pe avantajele companiei, apare informatii detaliate.

    • HTML5.

    Se ajustează la dimensiunea unui smartphone sau computer. Spre deosebire de Flash și CGI, puteți specifica orice dimensiune. Acest format se adaptează site-ului și nu interferează cu vizualizarea informațiilor necesare pe pagină. Puteți gestiona bannere HTML5 prin Yandex Display.

    Aici puteți selecta un apartament și faceți clic pe el. După ce faceți clic, se deschide site-ul web al agentului de publicitate.

    • Interior.

    Transferuri către o pagină a aceluiași site. Este nevoie să sesizezi, să atragi atenția asupra ceva. Cumpărătorul a vizitat pagina produsului. Aveți o reducere de 500 de ruble la prima comandă de peste 3.000 de ruble. Datorită reclamei tale banner, el va afla despre asta și își va umple coșul cu o cantitate mare.

    Ozon anunță promoția în partea de sus a paginii principale.

    • De marcă.

    Există un logo și culori corporative. Amplasat pe site-uri cu trafic ridicat. Sarcina principală este să fulgerați în fața ochilor voștri pentru a fi amintit și pentru a inspira încredere. Când vine momentul să cumpere, o persoană se va gândi la marca pe care a văzut-o deja.

    • Informațional.

    Prezintă produsul/serviciul mai bine pentru a motiva achiziția. Conține beneficii și caracteristici importante pentru publicul țintă.

    • De vânzare.

    Scopul său este de a vinde un produs/serviciu. Conține un USP, beneficii clare și un apel la acțiune.

    În funcție de scara de plasare, bannerele sunt:

    • Prin.

    Sunt plasate pe aproape toate paginile site-ului, inclusiv pe pagina principală. Excepție fac secțiunile de serviciu de asistență, ajutor și chat.

    • O pagină.

    Adăugat doar la o singură pagină de destinație.

    Dimensiuni și poziții

    Dimensiuni populare de banner într-o singură imagine.

    Bannerele sunt plasate într-o varietate de locuri de pe pagină: pe lateral, jos, sus și chiar în mijloc. Iată o diagramă cu unde puteți adăuga o imagine promoțională pe site-ul dvs.

    Cum și unde să plasați un banner:

  • Cauți site-uri tematice în care se află publicul tău țintă printr-un motor de căutare. Răsfoiți pagini, găsiți contacte. Contactați proprietarul personal. Tu plătești. Vă pot înșela și elimina reclamele din timp. Trebuie să întocmiți o ofertă sau un contract.
  • Schimb de blog – Blogun. Înregistrați-vă ca agent de publicitate, plătiți un tarif, selectați un blog în funcție de subiect și trafic de postat.
  • Yandex.Direct și Google AdSense. Cele mai bune opțiuni, pentru că bannerul tău va fi pe toate site-urile tematice. Dacă este configurat corect, costul pe clic va fi ieftin. Nimeni nu vă va elimina anunțul până când acesta se încheie buget de publicitate. În aceste rețele de publicitate, vă puteți personaliza afișarea în funcție de interese și vârstă. Acestea sunt ecouri ale reclamelor direcționate care se vinde bine.
  • Argumente pro şi contra

    Avantaje:

  • Designul îl alegi singur. Dacă cunoașteți Photoshop și elementele de bază ale compoziției, puteți face singur un banner. Economisiți la un designer.
  • Brandul devine recunoscut și încrederea crește.
  • Mai ieftin decât bannerele stradale. În Yandex.Direct și Google AdSense Puteți configura publicitate ieftin. De exemplu, 5 ruble pe clic. Site-urile cu o audiență de 300–500 de persoane taxează puțin pe zi.
  • Vă puteți adapta complet publicul țintă. Selectează o imagine, evidențiază-ți beneficiile cheie și plasează-o acolo unde se află potențialul tău. Aceasta este cheia pentru creșterea conversiilor și a vânzărilor.
  • Este mai ușor de analizat eficiența publicității.
  • Defecte:

  • Trebuie să plătiți pentru afișări și clicuri. Unele tranziții pot fi nedirecționate, adică utilizatorii vor intra și vor ieși pur și simplu, dar veți plăti totuși banii.
  • Când eliminați bannerele publicitare, este posibil să fie mai puțini vizitatori.
  • Puteți pierde publicul țintă și vă puteți pierde bugetul. Dacă afișați reclame celor care nu sunt interesați de serviciile dvs., veți irosi bugetul de publicitate. Același lucru se va întâmpla dacă beneficiile sau designul nu sunt legate de nevoile publicului țintă.
  • Bannerele standard au devenit familiare. Dacă doriți să obțineți conversii și vânzări, trebuie să o plasați diferit, să experimentați cu imagini, text și culoare.
  • Cum se plătește cazarea

    Plasarea bannerului se plătește conform a 2 scheme:

  • Fix. Închiriezi spațiu pe pagină și plătești pe zi, lună sau an. De obicei, această metodă de plată este stabilită prin acord cu proprietarul site-ului.
  • Dinamic. Plătiți pentru clicuri sau afișări.
  • Cum să faci un banner care să fie remarcat

    Urmați tendințele. În zilele noastre există o mulțime de reclame strălucitoare care sunt enervante. Vom acționa dimpotrivă. Câteva recomandări care îți vor întări banner-ul:

  • discretie. Bannerul nu trebuie să apară, să interfereze cu studierea informațiilor de pe site sau să ocupe jumătate de ecran.
  • Întocmirea unei hărți termice. Urmăriți locurile în care vizitatorii acordă mai multă atenție pe pagină. În Yandex.Metrica puteți vizualiza o hartă termică a clicurilor. Conform statisticilor, oamenii se uită mai des la colțul din stânga sus al paginii și la antetul site-ului.
  • Minimalismul și raportul de aur. Eliminați detaliile inutile, plasați obiectul principal ușor în dreapta mijlocului.
  • Fontul contează. Fontul cel mai accesibil este Baskerville, cel mai puțin atractiv pentru utilizator este Comic Sans.
  • Folosiți psihologia culorilor. Bunuri scumpe auriu, maro, liliac, negru sunt potrivite. Nutriție - verde și portocaliu. Utilizarea corectă a culorii va crea impresia corectă.
  • Studierea publicului țintă

    Reconfigurați motorul de căutare într-o altă țară. De exemplu, SUA sau Franța. Căutați poze de interes pe engleză. Veți găsi multe imagini interesante care nu sunt disponibile pe RuNet.

    Text

    Creăm un titlu captivant. Puteți utiliza o propunere de vânzare unică.

    O scurtă descriere a produsului cu beneficiul cheie al publicului țintă. 5-7 cuvinte sunt suficiente, restul e prea mult.

    Asamblarea imaginii într-o imagine

    Acum deschideți Photoshop, Gimp sau Paint.net și vizualizați aspectul. Creăm o pânză goală de dimensiunea necesară, o umplem, adăugăm fotografii, text etc. Totul este conform planului.

    Dacă este dificil să o faci singur, îl poți comanda de la un web designer într-un schimb independent. Costul unui banner static pentru a comanda este de la 250 de ruble. Depinde de complexitatea și nivelul angajatului.

    Tutorial video despre cum să creați un banner GIF în Photoshop.

    Cum să afli cât de eficient este un banner
  • CTR (rata de clic) este raportul dintre clicuri și afișări. Să presupunem că 100 de persoane au văzut reclama, 5 dintre ei au mers pe site. Apoi 5/100*100%=5%. Când CTR-ul este prea scăzut, trebuie să lucrați la designul, conținutul sau platforma pe care este plasat bannerul.
  • ROI (rentabilitatea investiției) este procentul din venitul primit de la clienții atrași. Calculat folosind formula: (profit–cheltuieli)/cheltuieli*100%. Am investit 1.300 de ruble, au cumpărat de la noi cu 3.000 de ruble, apoi (3.000–1.300 de ruble)/1.300*100%=130%. Am obținut un profit de 30%. Dacă rentabilitatea investiției este de 100% sau mai puțin, înseamnă că bugetul este epuizat. Trebuie să se schimbe ceva.
  • CAC – costul unui client atras. Ajută la determinarea dacă publicitatea este rentabilă. Adunăm toate cheltuielile: pentru crearea de publicitate, salariile pentru angajați sau liber profesioniști și împărțim la numărul total de clienți. Să presupunem că s-au cheltuit 10.000 de ruble, au fost atrași 23 de cumpărători, ceea ce înseamnă că unul costă 434 de ruble. Dacă achiziția medie este de 300 de ruble, atunci operam în pierdere.
  • Este ușor să verificați eficacitatea unui banner în Yandex.Direct. În funcția „Grup de anunțuri”, puteți scrie un cuvânt cheie sau puteți selecta o imagine și puteți vedea rata de clic.

    Când Yandex are suficiente date CTR, vă va afișa cele mai eficiente reclame.

    Dacă imaginile nu au funcționat, și statisticile campanie de publicitate frustrant, poți încerca.

    Concluzie

    Simplitatea, beneficiile cheie și un loc neobișnuit pentru publicitate vor funcționa în avantajul dvs.

    Poți câștiga bani frumoși dacă înveți cum să faci bannere. Profesioniștii reușesc să facă 2-3 bucăți pe zi. Și aceasta este cel puțin 1.000 de ruble.

    Bannerele te irită când le vezi pe un site web?

    Vă doresc mai multe clicuri și comenzi!

    Ne vedem în următorul articol util.

    Abonează-te la blogul nostru și vei fi primul care știe cum să începi să lucrezi de la distanță și să călătorești.

    Bannerele sunt una dintre cele mai comune forme de publicitate online pentru a crește traficul online. Bannerele sunt imagini pe care se poate face clic pe pagini web care prezintă un produs sau o marcă și conduc la un link către site-ul web al agentului de publicitate. Majoritatea companiilor le folosesc într-o formă sau alta pentru că sunt un mediu accesibil, măsurabil și eficient pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii.

    Designul bannerelor web presupune crearea celor mai multe obiecte publicitare pe care se poate face clic. Există o întreagă ramură a designului web care se concentrează pe crearea eficientă bannere publicitare.

    1. Folosiți-le pe cele mai eficiente dimensiuni standard bannere

    728×90 px – banner lung, clasament,
    300×600 px – Banner pe jumătate de pagină,
    300×250 px – dreptunghi mediu (dreptunghi mediu),
    336x280 px - Dreptunghi mare.

    Cele mai comune dimensiuni de banner. În partea de sus este un clasament, în stânga este un banner de jumătate de pagină, în dreapta sunt dreptunghiuri medii și mari

    2. Așezați corect bannerele

    Cumpărați spațiu pe site-ul de mai sus (Above The Fold) aproape de conținutul principal al paginii, apoi designul dvs. va fi vizibil pentru toată lumea.

    3. Mențineți ierarhia

    În reclamele pe bannere, este important să ne bazați pe echilibrul în cadrul fiecărui anunț, așa că fiți cu ochii pe ierarhie. Bannerele eficiente cresc gradul de conștientizare a mărcii și generează trafic către site-ul dvs. Acestea conțin trei componente principale:

    1. - promovează conștientizarea. Ar trebui să fie dominant din punct de vedere vizual, dar puțin mai puțin decât o propunere de valoare sau un îndemn la acțiune.

    2. (Propunere de valoare) - explică ce produs/serviciu oferiți și atrage atenția cu oferte și prețuri atractive. De obicei, veți vedea expresii precum „calitate înaltă”, „reducere de 50%” și „promovare pe timp limitat”. Acest element ocupă spațiul principal și este acest element pe care publicul ar trebui să îl observe mai întâi.

    3. (Call to Action, CTA) este un text sau un buton care invită utilizatorii să facă clic pe el. De obicei, ei scriu ceva de genul „Aflați mai multe”, „Urmăriți” sau „Începeți”. Apelul ar trebui să fie punctul central al reclamei.

    4. Păstrați-o simplu

    Păstrați-vă grafica și conținutul simplu, dar memorabil: sunt șanse ca vizitatorii să arunce o singură privire la banner – iar acea privire nu va dura mai mult de o secundă.

    5. Implementați butoanele cu înțelepciune

    Butoanele măresc rata de clic a reclamei (Rata de clic, CTR). Așezați-le după text, mai aproape de colțul din dreapta jos. Foloseste o culoare contrastanta si nu uita de gust! Butoanele ar trebui să aibă un design consistent pe tot parcursul setului reclame.

    6. Încadrați-vă bannerele

    Ochii ne sunt atrași imediat de obiectele din cadru. Bannerele eficiente folosesc chenare și grafice clare care se extind dincolo de marginile pătratului. Dacă fundalul unei reclame este alb, atunci este de obicei desenat un chenar gri de un pixel în jurul acestuia.

    7. Faceți textul lizibil instantaneu

    Titlul și textul corpului ar trebui să aibă dimensiuni diferite. Întregul text nu trebuie să depășească patru rânduri:

    Nu este recomandabil să folosiți fonturi cursive sau cursive, scriere foarte subțire, să scrieți text cu majuscule sau să folosiți un font mai mic de 10 pt (cu excepția cazului în care este o declarație de răspundere limitată sau fără informații despre drepturile de autor).

    8. Utilizați animația

    Bannerele animate tind să aibă performanțe mai bune decât cele statice, dar trebuie să vă asigurați că nu distrag atenția de la mesajul principal al anunțului:

    Folosiți o animație simplă care nu durează mai mult de 15 secunde și bucle de cel mult trei ori. Bună idee— faceți din ultimul cadru un îndemn clar la acțiune.

    9. Complementeaza-te organic si iesi in evidenta.

    10. Oferă o conexiune cu brandul 11. Insuflă un sentiment de urgență

    Urgența vizuală este creată de culorile îndrăznețe, contrastante. Bannerele nu trebuie să fie modeste și discrete.

    12. Alege-ți cu înțelepciune mediile vizuale

    Grafica și fotografiile trebuie să fie relevante pentru produs. Scopul lor este să transmită mai bine mesajul. Fără abstracții. Nu vă puteți permite fotografi profesionisti si modele? Plătește pentru. Puteți găsi ilustrații originale sau puteți comanda grafice de la un designer.

    Imaginile nu trebuie folosite deloc. Textul magistral și o tipografie bună vor crea un efect similar.

    13. Alege culorile potrivite

    Fiecare culoare. Este important să iei în considerare ce tip de emoție evoci în publicul tău, deoarece culoarea este primul lucru pe care oamenii îl observă la un design.

    Știința culorii este subiectivă și culturi diferite culorile au asocieri diferite. Cercetează-ți publicul țintă înainte de a alege nuanțe. Iată exemple de emoții evocate de diferite culori în rândul occidentalilor:

    • Roșu - pasiune, furie, entuziasm și dragoste. O culoare puternică care atrage mulți, dar cel mai bine este folosită cu precauție. Evită roșul dacă mergi pentru un look clasic, matur, serios.
    • Portocaliu - joacă și emoție. Spre deosebire de roșul agresiv, portocaliul energizează. O alegere excelentă pentru un buton de apel la acțiune.
    • Galben - bucurie, soare, prietenie. Galbenul atrage privirea și radiază energie, creând un sentiment de tinerețe și accesibilitate.
    • Verde - sănătate, prospețime, bogăție, mediu, creștere, îngrijire și începerea a ceva nou. Este plăcut pentru ochii noștri să-l privească.

    • Albastru - securitate, încredere, claritate, maturitate, seninătate, inteligență, formalitate, recuperare, răcoare și masculinitate. Această culoare este prezentă în mai mult de jumătate din toate logo-urile din lume.
    • Mov - lux, grandoare, extravaganță, înțelepciune, magie, feminitate și creativitate. Are un efect calmant asupra telespectatorilor.
    • Roz - dragoste, simpatie, feminitate, tineret și copii. De obicei, rozul este asociat cu ceva feminin, dar totul depinde de ton și luminozitate.
    • Negru - exclusivitate, mister, modernitate, putere, prestigiu, lux și formalitate. Alegerea tradițională, în special textul negru pe fundal alb, este cea mai ușor combinație de culori de citit.

    • Alb - virginitate, puritate, modernitate, sterilitate, simplitate, onestitate și inocență. Creează un sentiment de justificare economică și de apartenență la tineret.
    • Maro - natură, lemn, piele, seriozitate, masculinitate, încăpățânare/rezistență și modestie. Maroul creează un echilibru între culorile mai puternice și, prin urmare, funcționează bine ca fundal.
    • Gri - neutralitate și caracter practic. Când este folosit ca fundal, îmbunătățește alte culori.

    14. Păstrați dimensiunile fișierelor mici

    Cu cât este mai mic, cu atât mai bine - mai puțin de 150 kb, așa cum este recomandat Google AdWords. Doriți ca anunțul dvs. să se încarce rapid, altfel vizitatorii vor derula în jos în pagină fără să-l observe.

    15. Utilizați formatele de fișiere corecte

    JPG, PNG, GIF sau HTML5 sunt cele cu care trebuie să lucrați. De obicei, designerii creează elemente grafice în Adobe Illustrator sau Photoshop și produc fișiere JPG, PNG sau GIF sau folosesc Google Web Designer sau Adobe Animate și scot HTML5.

    Concluzie

    Ei bine, asta este. Am enumerat regulile de bază, așa că sunteți gata să creați bannere de înaltă calitate. Dacă nu sunteți un designer profesionist (sau sunteți ocupat cu promovarea unei afaceri), atunci este mai bine să angajați un specialist în creație care va crea anunțul perfect pe care se poate face clic special pentru dvs.

    De asemenea, aveți grijă unde va merge utilizatorul după ce face clic pe bannerul dvs. O strategie ideală arată de obicei astfel:

    Ofertă sub formă de banner → accesați pagina de destinație → abonați-vă la newsletter → Lead Nurturing

    Da, desigur, puteți trimite utilizatorul către paginile produselor curente, adică paginile de destinație ale produselor din magazin - nu neapărat către pagina de abonament - dar aceasta este alegerea dvs.

    Puteți crea o pagină de destinație care să se potrivească cu bannerul dvs. în al nostru. Luați o bază sau începeți de la zero - editorul este disponibil atât pentru începători, cât și pentru profesioniști.

    Cu toții am văzut pe străzi bannere luminoase și colorate care atrag atenția potențialilor clienți. Acest tip de publicație pe internet este, de asemenea, atractivă și mai informativă pentru oameni. Sunt de acord că adesea acordăm atenție modulelor proiectate corect.

    Dimensiuni banner

    Spațiul pe o pagină web este limitat, astfel încât orice conținut are propriul loc și dimensiunile corespunzătoare. Acest punct trebuie luat în considerare la elaborarea designului. Reclamele de acest tip variază în ceea ce privește dimensiunea pixelilor:

    • 468 x 60 - banner lung sau complet. Este cel mai obișnuit, la dezvoltarea design-urilor de site-uri web, i se alocă un loc separat;
    • 392 x 72 - banner lung cu bară de navigare verticală;
    • 234 x 60 - acestea sunt de obicei dispuse în grupuri de mai multe piese;
    • 120 x 240 - acesta este mai des folosit pentru servicii de publicitate și bunuri și este poziționat vertical;
    • 88 x 31 - butoane care variază în dimensiune de la pătrat 125 x 125 până la micro butoane.


    Tipuri de bannere publicitare pe Internet

    Pe baza formei și metodei lor de creare, bannerele sunt împărțite în grafic și text.

    • Format de imagine pentru reclame grafice – gif, jpeg, png. Ele pot fi fie statice, atunci când modulul se bazează pe o singură imagine, fie dinamice, de exemplu. mai multe imagini alternante. Principalul lor avantaj este simplitatea și comoditatea creării lor. Dar capacitățile lor, din păcate, sunt limitate de încărcarea lentă. Motoarele de căutare Ele indexează rapid atât publicațiile statice, cât și cele animate, ceea ce are un avantaj incontestabil în procesul de promovare a oricărei resurse.
    • Cele de text sunt blocuri de text banale, fără imagini sau animații. Acest lucru, desigur, nu pare foarte creativ, dar se încarcă rapid și nu irită utilizatorul.

    Mai des puteți vedea un hibrid text-grafic.

    Formate înrudite
  • Sora bannerului publicitar este publicitatea teaser. Este folosit pentru a atrage trafic pe site-uri cu conținut piratat, pentru a vinde produse minune de slăbit etc. Pentru ea, un design neobișnuit și șocant este întotdeauna folosit pentru a atrage maximum cantitate mare Oameni, asta e ceva asemănător cu presa galbenă.
  • Blocuri pop-up. Când faceți clic pe un modul de publicitate, pagina se poate deschide într-o fereastră separată deasupra celei pe care o vizualizați - acesta este așa-numitul pop-up sau sub pagină - pop-under. Scopul unei astfel de mișcări este să atrageți atenția vizitatorului asupra dvs. sau să o atrageți, dar după închiderea paginii de interes. Acest lucru poate fi destul de enervant, mai ales atunci când utilizați efecte sonore.

    Publicitatea online poate aspect reamintiți mesajele pop-up de la rețelele sociale. Acestea sunt situate în partea din stânga sau din dreapta jos a paginii. Acest tip este atractiv datorită familiarității conținutului, dar în același timp manipulează utilizatorul.

    Anunț în partea de sus a paginii. Deseori întâlniți module în rețea care pot acoperi jumătate din pagină care poate fi citită- acestea sunt float bannere, aparțin și rich media. Această metodă face anunțul mai vizibil datorită interactivității și oferă o rată de clic destul de ridicată. Dar, în ciuda acestui fapt, dăunează site-ului cu intruzivitatea lor.

    Tehnologii de creație
    • Utilizarea tehnologiilor flash este acum cea mai populară și vă permite să creați orice design doriți.
    • Programele de aplicație sunt scrise în java și încorporate în documente HTML. Pentru a afișa corect astfel de bannere într-o fereastră de browser, sunt necesare plugin-uri speciale. Acum sunt prezente în pachete de aproape orice software pentru lucrul pe internet. Astfel de module nu au avantaje funcționale speciale. Puteți edita unele elemente, puteți efectua manipulări simple cu obiecte, puteți urmări când utilizatorul a făcut clic pe mouse sau a apăsat tastele de pe tastatură etc. Dar se încarcă mult timp și pot fi adesea afișate incorect din cauza lipsei oricăror setări.
      Astfel de obiecte pot fi clasificate ca așa-numitele rich media sau medii de publicitate, care se disting prin interactivitate și atractivitate pentru utilizator, dar sunt dificil de fabricat.
    Scopul bannerelor

    Bannerele pot fi împărțite în funcție de sarcinile care sunt stabilite înainte de crearea lor:

    • țintit. Ideea este de a atrage atenția publicului țintă, de a provoca dorința de a face clic pe anunț și de a asigura o tranziție către site-ul promovat.
    • Informațional. Acestea au scopul de a spune unui potențial client despre bunurile și serviciile care l-ar putea interesa. În plus, aceștia pot încuraja dorința de a afla mai multe despre aceste produse și, în cele din urmă, de a face o achiziție.
    • De marcă. Ele fac marca recunoscută și cresc gradul de încredere în ea.
    • Extern. Scopul lor este de a conduce utilizatorul de la o resursă la alta.
    • Intern. Acestea ajută la trecerea de la o pagină la alta într-un singur site.
    Avantajele bannerelor publicitare
    • Acest tip de promovare este potrivit atât pentru organizațiile mari și cunoscute, cât și pentru cele tinere, în curs de dezvoltare. Toți sunt egali aici
    • Aceasta este o oportunitate excelentă de a influența reputația și imaginea unui brand. Aproape fiecare utilizator de Internet evaluează vizual sau subconștient instrumentele pe care o companie le folosește pentru a-și promova produsele.
    • Realizarea, plasarea și editarea unui anunț pe Internet este mult mai ieftină decât a comanda o versiune stradală.
    • Puteți alege oricând o locație pentru plasare. Agentul de publicitate își cunoaște publicul țintă, caracteristicile sale sociale, demografice și geografice și stabilește parametrii necesari, ținând cont de aceste aspecte. Datorită acestui fapt, publicitatea lui este văzută doar de potențiali clienți. De exemplu, în Yandex, reclamele contextuale afișate afișează bannere care corespund solicitărilor utilizatorilor. Puteți citi despre acest lucru în articolul despre ICD de pe blogul Semantics.
    • Puteți urmări oricând succesul unei astfel de strategii de promovare, iar dacă rezultatele dorite nu sunt atinse, puteți schimba strategia de promovare.
    • Puteți afla despre succesul acțiunilor dvs. în viitorul apropiat. Rezultatul depinde de setările corecte ale anunțului, de alegerea site-ului de plasare și de designul vizual al blocului.
    • De asemenea, puteți elimina oricând publicațiile inutile și puteți face modificări celor existente, adăugați elemente noi și modificați textul.
    Reguli pentru lucrul cu bannere

    Popularitatea mare a bannerelor indică eficiența utilizării lor. Dar există întotdeauna șansa ca vizitatorii să devină indiferenți la efectele pe care le folosești pentru a le atrage atenția. Pentru a preveni acest lucru, este important să luați în considerare următoarele puncte:

  • Definiți-vă publicul țintă.
  • Formulați scopuri și obiective.
  • Gândiți-vă la design.
  • Scrieți textul mesajului publicitar în așa fel încât să trezească interesul și dorința de a merge la resursă.
  • Analizați utilizarea acestui instrument și trageți concluzii.
  • Faceți ajustări dacă este necesar.
  • Dacă analiza datelor nu este satisfăcătoare:

    • Studiați poziția blocului pe pagină și designul acestuia. Acest lucru este necesar pentru a preveni ca utilizatorul să-l ignore (conștient sau inconștient - așa-numita orbire banner).
    • Joacă-te cu schema de culori a bannerului. Explorați modul în care culoarea afectează percepția informațiilor.
    • Încercați să plasați anunțul într-un loc neobișnuit de pe pagină.
    • Alegeți site-uri unde cantitatea de publicitate nu va forța utilizatorul să părăsească resursa.
    Unde să postezi și cum să plătești

    Puteți plăti pentru plasarea publicației dvs. în două moduri:

  • Static - acesta este momentul în care costul acestuia va fi calculat pe baza perioadei de închiriere a spațiului de pe site.
  • Dinamic - când plata va depinde de numărul de clicuri.
  • Costul plasării va depinde de mai mulți factori: unde plănuiți să plasați bannerul publicitar și cine îl va vedea pe internet.

    • Încercați să negociați cu proprietarul site-ului. Acest lucru va ajuta la reducerea semnificativă a costului chiriei, spre deosebire de listarea la bursă. Există întotdeauna posibilitatea de a posta online gratuit.
    • Dacă doriți ca anunțul dvs. să fie văzut de utilizatorii din Moscova sau Sankt Petersburg, fiți pregătit să plătiți mai mult.
    • Dacă o afacere are multă concurență, promovarea ei va fi întotdeauna mai scumpă.
    • Alegeți o plasare pe termen lung și veți obține mai mult trafic.

    Vedem exemple de bannere publicitare pe Internet tot timpul, aproape pe fiecare resursă informațională. Dacă abordați corect dezvoltarea și alegeți un site de calitate pentru plasare, veți observa rapid o creștere a popularității. Analizați întotdeauna ratele de clic ale publicațiilor dvs. și răspundeți la schimbări în timp util.

    Instrucţiuni

    Faceți clic pe banner plasându-l într-un hyperlink. Utilizați elementul HTML A. Adăugați o etichetă de început cu un atribut href a cărui valoare indică resursa țintă, precum și o etichetă finală. De exemplu: Acesta este cel mai simplu și cel mai des folosit mod de a adăuga bannere în paginile web. De fapt, imaginea de aici este ancora link-ului.

    Utilizați hărțile clienților pentru a crea mai multe zone de legături rapide în imaginea bannerului dvs. În marcajul HTML al documentului, adăugați un element MAP cu un atribut de nume care specifică numele hărții. În MAP, plasați unul sau mai multe elemente copil AREA cu atributele href, shape și coords setate la valorile corecte. De exemplu: la elementul IMG care definește bannerul, adăugați un atribut usemap care face referire la harta clientului. De exemplu: Această metodă vă permite să utilizați un banner pentru a redirecționa utilizatorul către diferite resurse, în funcție de zona a fost activată.

    Utilizați capacitatea de a procesa evenimentele de intrare de utilizator cu scripturi client pentru a iniția procesul de mutare la o altă resursă atunci când se face clic pe un banner. Setați un handler onclick la elementul de document corespunzător. Puteți face acest lucru adăugând un atribut onclick la marcajul HTML: sau direct din script: Această metodă vă permite să gestionați în mod flexibil procesul de redirecționare a utilizatorului atunci când faceți clic pe un banner, totuși când scripturile din browser sunt dezactivate.

    Încorporați bannerul în pagina web folosind elementul INPUT de tip imagine, care este inclus în formular, astfel încât să poată fi clicat. Un element INPUT cu un atribut tip setat la imagine definește un buton de trimitere grafic. Adresa resursei imagine este specificată de atributul src. De exemplu: Folosirea acestei metode de afișare a bannerului oferă oportunități excelente. Astfel, puteți transfera o cantitate destul de mare de date suplimentare către server folosind câmpuri ascunse, mai ales folosind o solicitare POST pentru a trimite un formular. Puteți efectua unele acțiuni cu formularul înainte de a trimite, alocand un handler onsubmit. Este permisă atribuirea unei hărți client unei imagini de buton folosind atributul usemap.